Handelsbetingelser

Virksomhedsoplysninger

Remark360
Byvænget 2
5792 Årslev
CVR nr.: 37132411
Telefon: 42464364
E-mail: info@remark360.dk

Priser og betaling

Hos Remark360 tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne. Kunden vil dog altid modtage et skriftligt tilbud på email, og vi går først i gang, når kunden har accepteret tilbuddet.

Remark360 modtager betaling via bankoverførsel til konto i Sydbank. Reg. og kontonummer vil fremgå af faktura. Alle beløb er ex. moms. Alle beløb er i danske kroner.
Umiddelbart efter modtagelse af den virtuelle tur, vil kunden modtage en faktura, som skal betales inden 8 dage.
Overskrides bestalingsdatoen, vil du som kunde få fremsendt en rykkerskrivelse og tilskrevet renter. Her vil rentelovens regler gælde.
Det koster 100kr ex. moms, hver gang vi sender en rykker.
I så fald at fakturaen ikke er betalt inden 20 dage, vil turen ikke længere være tilgængelig online.

Levering

Remark360 leverer virtuelle ture i hele Danmark. Fra fotografering og frem til levering vil der typisk gå 4-7 dage, inden man modtager den færdige virtuelle tur digitalt. Vi forbeholder os dog retten til, at der kan gå op til 14 dage i travle perioder.
Skulle der mod forventning gå længere tid, vil du som kunde blive kontaktet på mail. Du har som kunde ikke krav kompensation eller ophæve køb ved for sen leverance.
Remark360 tilbyder IKKE implementering af virtuel tur til kundens hjemmeside, Facebook, Instagram, Linkedin eller lignende.
Den virtuelle tur til leveres til kunde som link på mail.
Linket er gyldigt i 2 år.
Efter afgivet ordre har man som kunde 3 dage til at indgive ændringer. Efter 3 dage bortfalder retten til at kræve ændringer.

Krænkelse af tredjepart

Remark 360 tager ikke ansvar for krænkelse af en tredjepartsrettigheder/patent.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Vi giver ikke pengene retur, når produktet er taget i brug. Derimod yder Remark360 assistance, hvis der opstår fejl i den virtuelle tur.

Ved reklamation skal der tages kontakt til:
Remark360
Byvænget 2
5792 Årslev
info@remark360.dk
42464364

Returret

Ved modtagelse af produktet har kunden 3 dage til at godkende den virtuelle tur, derefter ophører kundens ret til at kræve ændringer i den virtuelle tur.


Fortrydelsesret

Den virtuelle tur er specifikt produceret til kunden efter kundens ønsker og specifikationer, og derfor kan produktet ikke fortrydes.
En bestilt virtuel tur kan ikke fortrydes, når købsaftalen er underskrevet, og når produktionen af den virtuelle tur er sat i gang.

Indirekte tab

Uanset eventuelle modstående vilkår i Aftalegrundlaget er virksomheden ikke ansvarlig over for kunden for indirekte tab, herunder tab af produktion, salg, fortjeneste, tid eller goodwill, medmindre det er forårsaget forsætligt eller groft uagtsomt.

Force majeure

Uanset eventuelle modstående vilkår i Aftalegrundlaget er Virksomheden ikke ansvarlig over for kunden for manglende opfyldelse af forpligtelser, som kan henhøres til force majeure. Ansvarsfriheden består, så længe force majeure består. Som force majeure anses forhold, der er uden for virksomhedens kontrol, og som virksomheden ikke burde have forudset ved aftalens indgåelse. Eksempler på force majeure er usædvanlige naturforhold, krig, terror, brand, hackerangreb, servernedbrud, oversvømmelse, hærværk og arbejdsstridigheder.


Klagemuligheder

Til Privatpersoner

En klage over vores produkt kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@remark360.dk

Til Erhverv

I tilfælde af en uløselig uorverenstemmelse mellem Remark360 og en forretningskunde, vil sagen indgives til voldgift.  

Ændringer
Remark360 kan til hver en tid ændre vores Handelsbetingelser ensidigt.

GDPR PERSONDATAPOLITIK

Behandling af personlige oplysninger

Det er vigtigt for os at gøre dig tryg med, hvordan vi håndterer dine personlige oplysninger.
Alle personlige oplysninger og data bliver behandlet fortroligt og bliver aldrig videregivet til tredjemand.
Personlige data bliver anvendt til internt brug for at opretholde og gennemføre kundeforholdet.

Hvad indsamler vi af personlige oplysninger?

Der bliver udelukket indsamlet generelle personoplysninger, som skal bruges i forbindelse med at være kunde hos os, f.eks. navn, adresse, e-mail, telefonnummer, m.v.
Vi opbevarer eventuelle personoplysninger, så længe den virtuelle tur eller billeder er aktiv på vores server.
E-mails opbevares ligeledes så længe, den virtuelle tur eller kundeforholdet er aktivt, herefter slettes de.
Vi indsamler ikke personfølsomme oplysninger.

I vores faktureringssystem til erhvervskunder vil der ydermere i nogle tilfælde findes oplysninger om kontaktpersoner.
Fakturabetaling sker via bankoverførsel til Sydbank. Her står Sydbank for sikkerheden.
Betaling og faktureringsoplysninger opbevares i 5 år grundet gældende krav fra Skat.

Opbevaring af billeder og virtuelle ture.

Remark360 opbevarer billeder og virtuelle ture på vores server, så længe at de er aktive hos kunden. Linket til den virtuelle er i første omgang aktivt i 2 år, herefter slettes de, medmindre andet aftales med kunden undervejs. Kunden kan til hver en tid rette henvendelse til Remark360 og få slettet alt materiale.

Rettigheder

Som kunde giver vi dig fuldstændig gennemsigtighed i hvilke persondata, vi gemmer, og hvordan vi opbevarer dem.
Du har ret til indsigt i de oplysninger vi har om dig, og du har ret til at få urigtige oplysninger rettet.

Om Remark360’s anvendelse af billeder og virtuelle ture

Ved bestilling af billeder eller virtuelle ture giver du automatisk Remark360 ret til at bruge disse til intern markedsføring på vores hjemmeside, Facebook eller lign.

Dataansvarlig: Kenny Kjerside

Databehandler: Kenny Kjerside

Cookiepolitik

Introduktion

Når du besøger vores website, indsamles der oplysninger om dig, som bruges til at tilpasse og forbedre vores indhold, der vises på siden.
Hvis du ikke ønsker, at der indsamles oplysninger, bør du slette dine cookies og undlade videre brug af websitet.
Nedenfor har vi uddybet, hvilke informationer, der indsamles, og deres formål.

Hvad er Cookies

Websitet anvender ”cookies”, der er en tekstfil, som gemmes på din computer, mobil el. tilsvarende med det formål at genkende den, huske indstillinger og udføre statistik. Vi gemmer altså ikke oplysninger af personlig karakter gennem cookies, men bruger dem udelukkende for at forbedre brugeroplevelsen på vores hjemmeside. Cookies kan ikke indeholde skadelig kode som f.eks. virus.

 Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Se vejledning: http://minecookies.org/cookiehandtering

Hvis du sletter eller blokerer cookies, kan du risikere at websitet ikke fungerer optimalt, samt at der er indhold, du ikke kan få adgang til.

Indsigt og klager

Du har ret til at få oplyst hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte, har du ret til, at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til info@remark360.dk  Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.